EN

Nowe kosmetyki

FORMUŁA MŁODOŚCI - innowacja przeciwzmarszczkowa Lirene

Jak zachować młodość na dłużej? To pytanie postawili sobie eksperci z Laboratorium Naukowego Lirene. Zespół biologów, dermatologów, chemików – badał potrzeby kobiet w różnym wieku. Aby sprostać ich oczekiwaniom stworzyli receptury o skuteczności zabiegów dermatologiczno – kosmetologicznych. Pomimo, że operacje plastyczne są coraz bardziej powszechne, większość Polek boi się tego typu zabiegów. Kojarzone są bowiem z bólem, ryzykiem powikłań oraz znacznymi wydatkami.

Eksperci z Laboratorium Naukowego Lirene, podążając za marzeniami kobiet – niezależnie od wieku – stworzyli serię pielęgnacyjną, która pozwala wyglądać znacznie młodziej niż wskazuje na to metryka. Takie właściwości pielęgnacyjne zapewnia zastosowany w serii unikalny napinający sieciowy kompleks dający efekt natychmiastowego liftingu, gwarantując wygląd skóry zbliżony do efektów po zabiegu dermatologicznym: dobrze nawilżonej, wygładzonej, ujędrnionej, bez widocznych niedoskonałości. Preparaty do pielęgnacji dziennej i nocnej zostały wzbogacone o dodatkowe składniki i dopasowane do wymagań skóry w różnym wieku.

Zobacz linię FORMUŁA MŁODOŚCI

 

W poniedziałek 25 stycznia w restauracji Informal Kitchen przy Małachowskiego miała miejsce inauguracja nowej linii kremów przeciwzmarszczkowych - Lirene Formuła Młodości. Nasze śniadanie prasowe cieszyło się bardzo dużym zainteresowaniem i zgromadziło około 50 dziennikarek i blogerek urodowych. Informacja o naszej nowości od razu trafiła przez media społecznościowe do Internetu.

Poniżej zamieszczamy fragment maila, który otrzymałyśmy od jednej z uczestniczek:

„Przede wszystkim dziękuję za dzisiejszą konferencję.
Iskrzyła od konkretów i... była autentycznie ciekawa. Rewelacyjnie wypadł duet dwóch pań. Zawsze lubiłam wypowiedzi pani Renaty, która nie raz udzielała mi specjalistycznego komentarza do tekstów, ale tu zobaczyłam ją w zupełnie nowej roli. I powiem, że jak dla mnie wypadła rewelacyjnie i jest bardzo przekonująca jako osoba polecająca produkt. Swobodna, jednocześnie rzeczowa, cudnie przygotowana. Pani Joanna wprowadza natomiast element ludzki, zmniejsza dystans, mruga do nas okiem. Bardzo fajne było też to podkreślenie, ze marka tworzona jest przez kobiety takie jak my - dziennikarki, a także te, do których piszemy: mające dom, dzieci, ogrom obowiązków, mało czasu, czasem nie za wiele kasy, ale chcące wyglądać fajnie. Że tworzycie te kosmetyki jakby też i dla siebie, i dla nas. Oj, podobało mi się. Naprawdę".